پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ 
  • تعداد بازدید : 2121
  • کد خبر : ۴۰۸۲
next    /  3 prev
پیام تبریك حامد عیسوند رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر چهاردانگه بمناسبت روز عرفه و عید سعید قربان
آقای حامد عیسوند رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر چهاردانگه به مناسبت فرارسیدن نهم ذی‌الحجه‌الحرام روز پرفضیلت و معنوی عرفه و دهم ذی‌الحجه‌الحرام روز عید سعید قربان با صدور پیامی ،فرارسیدن این دو روز بزرگ دینی را به عموم ملت ایران وبه ویژه مردم شریف شهر چهاردانگه تبریک گفتند. بسم الله الرحمن الرحیم […]

بسم الله الرحمن الرحیم
عید قربان پاک‌ترین عیدها است، عید سرسپردگی و بندگی است. عید برآمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است. عید قربان عید نزدیک شدن دل‌هایی است که به قرب الهی رسیده‌اند. عید قربان عید بر آمدن روزی نو و انسانی نو است. عید قربان از آن رو عید نامیده شده است که بندگان را از تعلقات رهانیده و مهیای عروج می‌سازد.
عید سعید قربان به عنوان باشکوه‌ترین و زیباترین جلوه تعبد و اطاعت در برابر معبود و عالیترین مرحله بندگی و عبودیت به درگاه حضرت باری تعالی است. عالی ترین شور در یک انسان ایمان است و حج بلندای بیکران ایمان انسان به خالق یکتاست و اهدای قربانی به آستان دوست، محو کامل خود مداری و خودخواهی و صحنه تلاش مداری، کمال و عدالت جویی است که در عید قربان تجلی یافته است.
روز نهم ذی الحجه، روز پر فضیلت و معنوی عرفه و روز دهم ذی الحجه عید سعید قربان را به عموم مسلمانان، ملت شریف و مسلمان ایران و مخصوصا مردم شریف و گرانمایه شهر چهاردانگه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان خواهانیم تا در این روز فرخنده به همه مسلمانان در جوار قرب خود جایگاهی شایسته عنایت فرماید.

 

روابط عمومی شورای اسلامی شهر چهاردانگه

امتیاز :  ۲.۱۴ |  مجموع :  ۷

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0