پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ 
  • تعداد بازدید : 2067
  • کد خبر : ۴۰۶۳
#به_مدد_الهی_کرونا_را_شکست_میدهیم
رئیس شورای شهر چهاردانگه از شهروندان شریف با فرهنگ غنی و مسئولیت پذیر چهاردانگه قدردانی كرد
#در_خانه_بمانیم
حامد عیسوند در گفتگو با پایگاه خبری شورای شهر چهاردانگه افزود: مردم شهر چهاردانگه بار دیگر فرهنگ  قانون مداری  خود را ثابت کردند و به احترام توصیه های مسئولان ۱۳ فروردین روز طبیعت را در خانه ماندند و جشن گرفتند.

حامد عیسوند  درگفت وگو با پایگاه خبری شورای شهر چهاردانگه افزود: مردم شهر چهاردانگه بار دیگر فرهنگ  قانون مداری  خود را ثابت کردند و به احترام توصیه های مسئولان ۱۳ فروردین روز طبیعت  را در خانه ماندند و  جشن گرفتند.

وی گفت:باید در مقابل  قانون‌مداری و مسوولیت‌پذیری مردم سر تعظیم فرود آورد و برای همیشه قدردان آنان باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر چهاردانگه اظهارداشت: باتوجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان  برای پیشگیری و مقابله با سرایت ویروس کرونا ، در بازده های زمانی مشخص تردد خودروها در مسیرهای از قبل تعیین شده و ورودی و خروجی ها کنترل شد و تمامی بوستان ها و فضاهای سبز و تفرجگاهها تحت کنترل و نظارت قرار گرفته است .

 

عیسوند گفت: کرونا جدی است و سرایت آن بالا است از این رو مردم  برای صیانت از سلامت خود و خانواده هایشان در منزل بمانند زیرا خانه امن ترین مکان است و شهروندان هم دنبال شهری پاک و بدور از بیماری هستند و تاکنون هم شهروندان شهر چهاردانگه با رعایت نکات و توصیه های بهداشتی  به این مهم رسیده اند.

وی افزود: ضدعفونی و گندزدایی خیابان ها و معابر و محله های سطح شهر و نظارت به طور مستمر انجام می شود.

امتیاز :  ۴.۲۵ |  مجموع :  ۴

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0