پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 273
  • کد خبر : ۲۹۳۲
next    /  2 prev
حامد عیسوند : بهتر است آخرین چهارشنبه سال در كنار خانواده از اوقات خود لذت ببریم .
از جانب مجموعه شورای اسلامی و شهرداری به جوانان و خانواده های عزیز ، توصیه میکنم ، شیرینی این روزهای آخر سال را با رفتار خطرناک و آتش افروزی نامتعارف به تلخی مبدل نسازند...

حامد عیسوند :

بهتر است آخرین چهارشنبه سال در کنار خانواده از اوقات خود لذت ببریم .

حامد عیسوند رئیس شورای اسلامی شهر ضمن تبریک فرا رسیدن عید باستانی نوروز طی پیامی از جوانان عزیز خواست تا ،آخرین چهارشنبه سال را در کنار خانواده سپری کنند و از اوقات خود لذت ببرند .

وی در این باره گفت : چهارشنبه سوری از اعیاد باستانی ایرانیان است اما متاسفانه در سالهای اخیر این جشن به کابوس بسیاری از خانواده ها تبدیل شده  ،این جشن از دیرباز اهداف فرهنگی خاصی داشته است که دراین روزهای پایانی سال ضمن گردهمایی اعضای خانواده ها، اوقاتی را به شادی و در کنار یکدیگر سپری نمایند ، اما در این ایام شاهد برپایی این جشن باستانی به سبک و سیاق بسیار خطرناک و خارج از عُرف هستیم .

عیسوند افزود : از جانب مجموعه شورای اسلامی و شهرداری به جوانان و خانواده های عزیز ، توصیه میکنم ، شیرینی این روزهای آخر سال را با رفتار خطرناک و آتش افروزی نامتعارف به تلخی مبدل نسازند.

وی ضمن بیان این مطلب که آتش نشانی شهرداری چهاردانگه درچهارشنبه آخر سال آمادگی کامل جهت امداد رسانی و عملیات های ویژه را دارد از اهالی محترم خواست در پویش #نه_به_مواد_محترفه شرکت کنند تا دراین شبها فرزندان و خانواده های آتش نشانان جان بر کف نیز اوقات آرامی را سپری نمایند.

(سرویس خبری شورای اسلامی شهر چهاردانگه)

امتیاز :  ۱.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0