Friday, March 29, 2024
  • time : 00:00
  • Date : Mon Mar 18, 2019
  • item visited : 230
  • news code : 2933
یكصدو شانزدهمین و آخرین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر چهاردانگه در سال 97 برگزار گردید.
یکصدوشانزدهمین جلسه شورای شهر چهاردانگه ، آخرین جلسه در سال97 بود که با دوازده بند در دستور جلسه ، تشکیل گردید ...

یکصدو شانزدهمین و آخرین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر چهاردانگه در سال 97 برگزار گردید.

در آخرین روزهای پایان سال 97 به دعوت حامد عیسوند رئیس شورای اسلامی شهر چهاردانگه ، یکصدوشانزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر چهاردانگه با حضور اعضای شورای شهر روز دوشنبه 27 اسفند از ساعت 7 صبح در محل شورای شهر تشکیل گردید .

جلسه مطابق روال معمول با تلاوت آیات قرآن مجید آغاز و در ادامه فرازی از زندگینامه و وصیتنامه شهید هادی اصفهانی از شهدای گرانقدر چهاردانگه برای حاضران قرائت شد .

حامد عیسوند در ابتدای جلسه ضمن عرض و سلام وادب و خیر مقدم به حضار، ولادت امام محمد تقی (علیه السلام) را تبریک گفت و پیشاپیش ولادت امیر مومنان، فاتح خیبر، حضرت علی (علیه السلام) و روز پدر را تبریک گفت .

وی در ادامه افزود : فرا رسیدن عید باستانی نوروز موجب می شود بر اعمال و رفتارمان در یکسال گذشته بازنگری داشته باشیم  و در راستای اصلاح و یا تقویت عملکرد خود گام برداریم ، لذا سال جدید و شکفتن گل نوروز را به اعضای شورای شهر و اهالی محترم تبریک عرض می نمایم و برای  یکایک هموطنان و همشهریان از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی و تندرستی می نمایم .

جعفر مرادی نایب رئیس شورای شهر نیز در سخنان خود ضمن سلام و تبریک اعیاد پیش رو گفت : امیدوارم در سال جدید تمام کدورت ها و کینه ها از میان برداشته شود و همه مردم عزیز و اعضای شورای شهر در کنار یکدیگر سالی سرشار از موفقیت و تلاش را در پیش داشته باشند ، وی افزود : من هم به نوبه خودم از تمامی همشهریان و اعضای شورای شهر حلالیت می طلبم و از خداوند منان برای آحاد همشهریان  آرزوی سلامتی و بهروزی خواستارم .

جعفر عسگری عضوشورای شهر نیز در سخنان خود ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و میلاد با سعادت حضرت علی (علیه السلام) و روز پدر، تاکید کرد : اگردر طول سال گذشته در برخی موارد نظرات متفاوت میان اعضای شورای شهر بوده مسلماً در راستای پیشبرد اهداف شهری و ارتقاء سطح خدمات بوده است و امیدوارم در سال 98 با همکاری و همدلی ، هرچه بیشتر به اهداف و آرمان های شورای شهر نزدیک شویم .

هادی کوهی عضوشورای شهر  در ادامه ضمن تبریک اعیاد از اعضای شورای شهر واهالی محترم شهر قدردانی کرد و اظهار داشت: سال 98 مطمئناً سالی پر از موفقیت برای شهر و مجموعه مدیریت شهری خواهد بود چرا که در یکسال گذشته عملکرد شورای شهر و شهرداری نمایانگر رشد چشمگیر در همه زمینه ها بوده است .

یکصدوشانزدهمین جلسه شورای شهر چهاردانگه ، آخرین جلسه در سال97 بود که با دوازده بند در دستور جلسه ، تشکیل گردید .

اهم مواردی که در این جلسه مورد بررسی و به رای گذاشته شد ، تامین هزینه مورد نیاز جهت اعزام شهروندان شهر چهاردانگه به اردوهای راهیان نور در ایام نوروز بود که مورد موافقت اعضای شورای شهرقرار گرفت.

رئیس شورای شهر در پایان جلسه ضمن تشکر و قدردانی از اعضای محترم و مجموعه شهرداری ، فرا رسیدن عید نوروز و فصل بهار را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد : به لطف خدا آخرین جلسه شورای شهر را در سال 97 برگزار شد. وی افزود : تصور می کنم سال گذشته با توجه تعداد جلسات رسمی ، (یکصدو شانزده جلسه ،حدود ششصد ساعت کارجلسه و نزدیک به 200 ساعت جلسات کمیسیون های داخلی شورای شهر )، سال موفقی برای شورای شهر بوده است ، این موضوع  با نیم نگاهی به عملکرد شورای پنجم  درسال 97 کاملاً مشهود است و امیدوارم سال98 با توجه به اهدافی که داریم ، شاهد به ثمر رسیدن تلاش های اعضاء و مجموعه شهرداری باشیم.

وی ضمن تشکر و قدردانی از اعضای دوره های پیشین شورای شهر خاطرنشان کرد :اعضای شورای دوره پنجم در تلاش هستند تا ضمن پیشبرد اهداف خود ، زحمات دوره های پیشین شورای اسلامی شهر را نیز به ثمر برسانند .

(سرویس خبری شورای اسلامی شهر چهاردانگه)

 

Average :  3.67 |  Submitted :  3

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0